پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۵۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۶۴۷۶ مورد


قسم به قلم و آنچه می‌نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.
بار دیگر فصلی از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.
جایگاه دانشگاه به عنوان نهاد رفیع فرهنگی، علمی، آموزشی، کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه، مشارکت نخبگان و دانشگاهیان عزیز را در زمینه‌های مختلف می‌طلبد که در راستای ارتقا سطح معنوی، علمی، فرهنگی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت‌های دانشجویان برنامه‌ریزی نموده و در این راه بر عهده تک تک اعضای جامعه دانشگاهی است که در مسیر رونق و شکوفایی چرخه‌های تولید علم و دانش با شتاب بیشتری حرکت کرده و در پرتو سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیرو امید با آینده‌ای روشن چرخه‌های علمی و مدیریتی میهن عزیزمان ایران اسلامی را به نحو مطلوب به پیش ببرند.
همکاران ارجمند اساتید محترم و دانشجویان عزیز: سال جدیدتحصیلی که بهارعلم و اندیشه است را با توکل به خداوند متعال و با همتی برگرفته از عزم و اراده جوان ایرانی آغاز کرده و برای ساختن فردایی بهتر تلاش کنید.
با عرض خیرمقدم و خوش آمد به دانشجویان جدید دانشگاه از شما عزیزان انتظار می‌رود تا بخشی از بهترین دوران زندگی را که در دانشگاه سپری می‌کنید را به نحو احسن بهره‌برداری کرده و در راستای رشد علمی و معنوی گام بردارید.
مجددأ آغاز سال تحصیلی جدید را به کلیه همکاران عزیز دانشگاهی و دانشجویان گرامی تبریک گفته، توفیق روزافزون همه را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.